Hoe gaan wij om met het Coronavirus?

Wij volgen bij Carpetright het nieuws rondom het Coronavirus uiteraard op de voet. Graag stellen wij u op de hoogte omtrent de voorzorgsmaatregelen die wij treffen, waarbij de gezondheid van u en onze medewerkers voorop staan. Wij volgen te allen tijde de adviezen op van het Agentschap Zorg & Welzijn.

Service in onze winkels

Vanaf woensdag 18 maart, 12.00 uur zijn al onze Carpetright winkels in België gesloten tot nader order.

De plaatsing van uw vloer

Helaas kunnen wij met directe ingang geen plaatsingsservice meer verlenen. Heeft u vragen over uw bestelling en een al gemaakte afspraak, dan kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres: info@carpetright.be.

Wij zullen ons best doen zo snel mogelijk te reageren. Gezien de omstandigheden kan het wat langer duren dan u van ons gewend bent.




Veelgestelde vragen


1. Winkelopening

Wanneer zijn de winkels weer geopend?
Wij blijven tot nader order gesloten. Wij volgen te allen tijde de adviezen op van het Agentschap Zorg & Welzijn.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen bij een van onze winkels, omdat deze volledig zijn gesloten.

Kan ik op dit moment nog een order bij Carpetright plaatsen:
Jazeker, dat is mogelijk u kunt een nieuwe order plaatsen of een lopende offerte omzetten naar een bestelling. Mail uw bestelling hiervoor rechtstreeks naar info@carpetright.be.




2. Ik heb reeds gekocht, maar er is nog niet geleverd

Wanneer u al een vloer en/of raamdecoratie of traprenovatie heeft gekocht en de producten nog niet in huis heeft, blijft de order van kracht. Zo snel mogelijk na de heropening van onze winkels zullen we u over de levering en/of plaatsing informeren.

Wordt mijn bestelling nog geplaatst door jullie plaatsers?
Onze plaatsers hebben hun werkzaamheden helaas ook moeten staken. Zo snel mogelijk na de heropening van onze winkels kunnen ook zij hun werkzaamheden hervatten. Wij nemen dan direct contact met u op.

Kan ik mijn aankoop vanwege de coronacrisis annuleren?
Overmachtsituaties als de huidige coronacrisis zijn geen geldige reden uw reeds gedane aankoop te annuleren. Voor de overige voorwaarden verwijzen we u naar de algemene verkoopvoorwaarden die u bij aankoop heeft ontvangen. Deze zijn onverminderd van kracht.




3. Website en online kopen
Kan ik online producten bestellen?

Onze website blijft altijd bereikbaar om u te oriënteren voor aankopen na de winkelsluitingen. Het is niet mogelijk om online te kopen.




4. Contact met Carpetright

U kunt contact met ons opnemen via het info@carpetright.be.

Benoem in uw e-mail uw ordernummer - als het om een bestaande aankoop gaat- en uw adres- en telefoongegevens, zodat wij u goed kunnen helpen. Momenteel is het erg druk. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren en vragen om uw begrip.