Hoe gaan wij om met het Coronavirus?

Wij volgen bij Carpetright het nieuws rondom het Coronavirus uiteraard op de voet. Graag stellen wij u op de hoogte omtrent de voorzorgsmaatregelen die wij treffen, waarbij de gezondheid van u en onze medewerkers voorop staan. Wij volgen te allen tijde de adviezen op van de federale overheid, het Agentschap Zorg & Gezondheid en Comeos.

Service in onze winkels

Wij stimuleren om alleen te komen winkelen. Wilt u toch samen komen maak dan een online een afspraak. Dan kunt u ook langer in onze winkel blijven dan 30 minuten en in alle rust uw keuze maken.

Wij verwelkomen u binnenkort graag weer bij Carpetright.

Onze professionele plaatsers

Onze plaatsers willen u in deze tijd zo goed mogelijk van dienst zijn. Zo hebben zij net als ons winkelpersoneel de juiste instructies ontvangen over de hygiënemaatregelen, zodat zij veilig bij u thuis te werk kunnen gaan.

Om de werkzaamheden zo goed mogelijk te laten verlopen vragen wij u de volgende zaken in acht te nemen:

• Elkaar niet de handen schudden en minimaal 1,5 meter afstand houden
• De te geplaatste ruimte vrijhouden zodat er veilig kan worden gewerkt
• Komt de plaatser binnenkort bij u langs om de vloer te plaatsen en heeft uzelf of een gezinslid last van klachten? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw Carpetright-filiaal om de afspraak te verzetten naar een later moment.




Veelgestelde vragen


1. Winkelopening

Wanneer zijn de winkels geopend?
Wij zijn vanaf 11 mei 2020 weer geopend. Bekijk hier onze openingstijden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Neem contact op met uw winkel om een tijd af te spreken om uw order op te halen. Zo kunnen wij er voor zorgen dat het niet te druk wordt in onze winkels.




2. Ik heb reeds gekocht, maar er is nog niet geleverd

Wanneer u al een vloer en/of raamdecoratie of traprenovatie heeft gekocht en de producten nog niet in huis heeft, blijft de order van kracht. Zo snel mogelijk na de heropening van onze winkels zullen we u over de levering en/of plaatsing informeren.

Kan ik mijn aankoop vanwege de coronacrisis annuleren?
Overmachtsituaties als de huidige coronacrisis zijn geen geldige reden uw reeds gedane aankoop te annuleren. Voor de overige voorwaarden verwijzen we u naar de algemene verkoopvoorwaarden die u bij aankoop heeft ontvangen. Deze zijn onverminderd van kracht.




3. Contact met Carpetright

U kunt contact met ons opnemen via het info@carpetright.be.

Benoem in uw e-mail uw ordernummer - als het om een bestaande aankoop gaat- en uw adres- en telefoongegevens, zodat wij u goed kunnen helpen. Momenteel is het erg druk. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren en vragen om uw begrip.